måndag 16 april 2012

Ibland behöver man vila

Efter något som känns som en evighet är jag nu tillbaka på bloggen! Det känns riktigt gott! Livet har stabiliserat sig lite efter en period med nya arbeten och mer i kalendern än vad vi som föräldralediga varit vana vid. Det tar sin tid att anpassa sig till ett nytt sätt att leva. Men nu känns det som att vi börjar få ett lugn även i detta!

Och på tal om att vila ville jag visa er lite vilsamma bilder på härliga vita arrangemang från vårt vardagsrum.



En samling gamla spetsdukar och örngott som rullats och fått ett dekorativt hampaband runt om. Det är ju synd att gömma så fina skatter inne i ett skåp...



Påskriset har fått stå kvar i kannan med texten Harmony på. Vilsamt! O härligt att börja plocka in naturen!

Ses snart igen!
KRAM Elin

4 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Kul att du ä tillbaka, har själv hittat tillbaka till bloggeriet efter några veckors bloggtorka =)
    Hoppas du får en mysig helg
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej, härliga bilder i din nya header!
    Tack så mycket för din inbjudan, jag kommer gärna nästa söndag! :) Försöker få med mig någon, blir jätte kul! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Tack för senast! Det var jätte trevligt att få komma hem till dig. Fina kläder hittade jag också! :) kram Jenny

    SvaraRadera