onsdag 30 november 2011

TÄVLING!

Hej på er kära läsare!

Jag tänkte att det kunde vara dags för en tävling så här inför jul! Det får bli tävling i vitt - en Luciatävling, med dragning på självaste Luciadagen.


Det som står på spel är mysig heminredning från by Elin Home Design!

Första pris är ett par vita ljuslyktor med spets, andra pris ett vadderat tyghjärta med texten "Kärlek", och tredje pris ett trähjärta med flätad hampaupphängning.

Vinnarna lottas fram. För att delta i tävlingen gör du följande:

1 lott: Skriv en kommentar till detta inlägg, eller på LJUVA HEM på Facebook.
2 lotter: Kommentar + gilla LJUVA HEM på Facebook
3 lotter: Kommentar + gilla + Länka till tävlingen med tävlingsbilden från din blogg.

Varmt välkomna att vara med och tävla!

KRAM KRAM

24 kommentarer:

  1. Hej Elin! Vilken fin utlottning, jag är gärna med. Kniper 2 lotter. Kommenterat & länkar på min blogg med bilden :) Kika gärna in & va med i min lilla utlottnig oxå.. Ha en skön vecka! Kram Tilda

    SvaraRadera
  2. Hallå Elin! Du har så fina saker och jag inreder min jul i vitt i år. Kunde därför inte motstå din tävling. Gillar redan på FB och länkar även till Ljuva Hem på min sida. Ha det gott i julmyset!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om dessa fina priser. Gillar redan på FB :)
    Ha en härlig 1:a december imorgon!

    SvaraRadera
  4. Gillar så klart på fb! Alltid roligt med utlottningar jag vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  5. Hej, vilken mysig blogg, och vilken mysig utlottning.
    Jag vill gärna vara med och kniper 3 lotter. Ska länka och gilla via facebook.
    Hoppas du får en riktigt skön Torsdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. vilken härlig blogg, ska givetvis gilla på FB och sen hoppas man på turen:) nu är det väl läge att börja säga GOD JUL :), Hälsningar, Mia.
    mia1.andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh mysigt! Jag är gärna med!

    Jag vill också säga att din blogg är den finaste jag vet, och den matchar personen bakom!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Elin! Jag hittade hit via Anna och jag vill gärna vara med! kommentar+gilla+blogglänk så hoppas på 3 lotter! :)

    Super fina saker du gör, det ger mig massvis med inspiration!! :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag hittade också hit via Anna!! och är också med kommentar+gilla+blogglänk! 3 lotter!! Härlig hemsida!

    Hälsningar
    Anna-Lena
    (anna-lena.lunden@telia.com)

    SvaraRadera
  10. Hej Elin! Vill gärna vara med i utlottningen av dina fina saker! jag gillar redan din blogg på FB så jag antar att det blir två lotter för mig!
    Ha det gott
    / Paula Andersson

    SvaraRadera
  11. Åh jag vill också vara med :) Du är så duktig vännen och jag är så imponerad över allt du hinner med. <3 STOR kram från Ia

    SvaraRadera
  12. Madelene Källberg1 december 2011 kl. 18:40

    Hej!
    Jättefina saker! Jag är gärna med :)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Gud vilka fina saker och vilken fin blogg! :)
    jag har gillat, länkat och kommenterat ;)

    SvaraRadera
  14. 1.Jag är gärna med,och tar 2 lotter.

    2.redan gillat LJUVA HEM på Facebook med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  15. Hej! Jag är med på en lott på dem läckra vinsterna. Hälsningar fr Birgitta Arvidsson

    SvaraRadera
  16. Emmy Spaak viktor-gustafsson@hotmail.com4 december 2011 kl. 17:41

    Hej Elin!
    Hoppas du haft en mysig andra advent! Efter att jag läst artikeln om dig i smålandstidningen följer jag ständigt din blogg. Har fått sååå mycket inspiration, har börjat göra decoupage, måla om träsaker till vitt som jag ääälskar!...gjort fina askar, rönnbärshjärtan och mycket mer. Stort fan med andra ord:)är för tillfället mammaledig så pyssslandet har blivit min lilla hobby. Är gärna med i utlottningen! Mvh Emmy

    SvaraRadera
  17. hej vill gärna vara med i din utlottning.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag trillade precis hit och vilken tur med en sån mystävling!
    count me in! Nu ska jag kika vidare i din blogg:)
    Mvh suzi

    SvaraRadera
  19. Många inspirerande idéer här hos dej.
    Jag vill gärna ha 2 lotter.
    Gillat på FB o nu skriver jag här ;)

    Vänliga hälsningar
    AnnKatrin

    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej Elin!
    Jag har nyss hittat din sida och längtar hem för att krypa upp i soffan för att kika på allt i din blogg! Det ska bli mitt kvällsmys;)
    Ska genast gilla LJUVA HEM på fb och vill vara med i utlottningen av två lotter.
    Mvh anki.
    ann-christin.brandt@sh.se

    SvaraRadera
  21. Hej Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag tar 1 st lott.

    Ha det bra!
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej Elin!
    Va mysiga saker du gör!
    jag är med och tävlar med två lotter om jag får det att funka här :)
    ha det fint Kram! Elisabeth Djerf

    SvaraRadera
  23. Hej, det var visst i grevens tid! Är gärna med i denna fina tävling. Önskar två lotter o hoppas på tur! kram Jenny

    SvaraRadera
  24. Hej! Har några minuter på mig innan tiden går ut, så jag skyndar mig att gilla din sida och hoppas på tur ;-)
    Ida Härenstam

    SvaraRadera