söndag 6 november 2011

Lycklig med hylla!


Nu är jag så lycklig! Nu i helgen har jag äntligen fått upp mina vita hyllor i köket! Nu har jag inte tagit någon "före-bild". Men ni som hälsar på hos oss ibland kan säkert se vilket lyft det är! Jag har köpt obehandlade hyllplan och konsoller på Ikea och målat med en halvmatt vit färg. Lite pilligt, men samtidigt roligare när man engagerat sig i det =).




Hyllplanen är främst tänkta att fyllas med allt möjligt fint att vila ögonen på; som min fantastiska tekanna, färska blommor, ljuslyktor, burkar osv. Men då vi har väldigt ont om förvaring i köket kan det också hända att ett och annat bruksföremål kommer hamna där så småningom. Klockan som tidigare hängde på väggen får nu stå lutad på övre hyllplanet. Väldigt shabby-chict o fint - som en vän sa till mig igår kväll =).


Ikväll ska jag ta tag i lite grundmålning av askar. Hoppas ni alla får en härlig och skön kväll!

KRAM Elin

3 kommentarer:

  1. Det här var bara FÖR underbart fint! Kan tänka mig att det gör hela köket!! Ser fram emot att snart komma och få se det live! Innebär det att du inte längre önskar dig en tallrikshylla? Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det fiiint! Längtar efter att gå visa det för dig Anna, o bjuda dig på te från kannan =). Men jag önskar mig fortfarande en tallrikshylla - att sätta på väggen vid matbordet. kram

    SvaraRadera
  3. Allt är jättefint men tekannan sticker ut lite extra, helt underbar : )

    SvaraRadera