torsdag 24 november 2011

Mitt första Home Party!


Ikväll har jag haft mitt första Home Party med mina egna by Elin Home Design-grejer! Det är lite stort =). Pirrigt var det att bjuda in och pirrigt var det innan mina gäster kom. Jag valde att bjuda in vänner, så här första gången. Och vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans toppad med adventsstämning!


Det som fanns i sortimetet denna kväll var förstås mycket av det som ligger upplagt här i bloggen i högerkolumnen. Dessutom har jag ju gjort egen tvål och slagit in i vackra papper (se tidigare inlägg) och remakat ett par kakfat (alltid lika kul att se vilket lyft det blir!). Samt gjort ett par skrin som jag blir alldeles varm av! (se tidigare inlägg). Dessutom hade jag gjort det som är här ovan på bilden - ett slitet ljusfat med madonnabild på, ett par ljuslyktor på fot, och några vadderade hjärtan med spetstyg och ettikett med texten "Kärlek" på.


Också dessa skyltar hade jag gjort till Partyt, och de gick nästan åt allesammans! Underbara motiv med änglar, och barn som väntar på julen.

Det var en väldigt lyckad och rolig kväll! Det som inte gick åt ska läggas upp här i bloggen för försäljning. En och annan julklapp kan det nog också bli =).

Kram o godnatt!

2 kommentarer:

  1. Åh Elin, vad roligt! Önskar jag kunde varit där! Måste få höra allt!!! =)

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint! Kul att det gick så bra för dig!

    SvaraRadera