onsdag 14 september 2011

TÄVLINGSDAGS!


Hoppas ni har en fin tisdag. Själv har jag haft lite kvalitetstid med min lilla tjej, men också hunnit greja lite här på bloggen. Numera finns exempelvis en sökruta i marginalen till vänster. Men framför allt har LJUVA HEM nu fått en sida på Facebook. Gilla-knappen hittar du här till vänster.



För att fira detta tänkte jag ha en liten utlottning här på bloggen. Det som står på spel är ett av de här kakfaten som jag nyligen gjort. Hoppas ni gillar dem. Jag tänker att det stora ska säljas, men att det lilla fatet ska få vara vinsten i detta lotteri. Välkomna att tävla både gamla och nya läsare!

FÖR ATT TÄVLA GÖR DU SÅ HÄR:

1 lott: Skriv en i kommentar till inlägget att du vill vara med. (Jag vet att kommentars-formuläret strulat ibland, i så fall går det bra att istället skriva i loggen på facebook-sidan eller maila mig).

2 lotter: Kommentar som ovan + gilla LJUVA HEM på Facebook

3 lotter: Kommentar + Facebook + länka till tävlingen från din blogg.

Skriv gärna hur många lotter du tar. Tävlingen håller på september ut.
Lycka till!

KRAM Elin

29 kommentarer:

  1. Vilket fint fat och vad fint du fått här på bloggen! Jag kniper tre lotter då söta du!
    kram emelie

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du hittat in till mig :) Då hittade jag ju hit oxå ;)Jag la till dig i min blogglista. Fina saker du gör! Klart jag vill vara med & tävla. Tar en lott.
    Önskar dej en skön torsdagkväll, Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar ju fat på fot av alla de slag så det är klart att jag vill vara med här. 3 lotter till mig tack! :)

    Nu hoppas jag på tur!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Jag vill jättegärna vara med i utlottninge. Jag kommentera ju här och länkar från bloggen men har inte Facebook. Jag vet inte om det räknas som 1 eller 2 lotter

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att ni vill vara med! Annefia - har man inte fb så blir det ju svårt... Men du får 2 lotter ändå =).

    SvaraRadera
  6. wow va fint det fatet var! Klart man vill va med :)

    Funkar det med tre lotter om jag gör som så att jag länkar bloggen på facebook då jag inte har nån blogg? Annars får det väl bli två lotter ;) det får du avgöra :)

    SvaraRadera
  7. Fint fat!
    Kommenterer o länkar fr min blogg - två lotter kanske...

    SvaraRadera
  8. Vilket fint fat! Absolut vill jag vinna det och tar så många lotter det bara går :o)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Och nu blev det lite fel... rätt bloggsida är: http://humlanslott.blogspot.com/

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna tävla med en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning och tar 2 lotter.
    Jag hittade hit för ett par dagar sen då din syster Anna tipsade om din blogg på facebook och idag läste jag om dig i VP. Jag är ungefär i samma situation som du berättade om i VP. Härligt att höra att du tagit dig ur det! :) Då finns det hopp för mig också.

    Så underbar blog du har och se hur härligt kreativ du är!
    /Sara

    SvaraRadera
  12. Jag vill ha det kakfatet!! Jag tar 3 lotter:)har gillat och länkat. Kramar

    SvaraRadera
  13. Vad roligt att ni alla hittat hit. Och vad glad jag blir att ni vill vara med och tävla om kakfatet!

    Sara: Det finns hopp. Jag lovar! Och för mig var kreativiten en stor del av räddningen. Tillsammans med strukturerat stöd och massor av back-up från familjen. Hoppas verkligen att du snart känner att livet känns lättare och ljusare. Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  14. Åhhh, så fint!!!! Jag vill vara med och tävla om kakfatet. Jag tar två lotter! Länkar från min blogg.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  15. Hej Elin!
    Jag vill gärna vara med och tävla! Har precis hittat hit, du har en väldigt fin blogg!
    Kniper alla lottchanser jag kan, heter Maria Jimrell på FB.

    Ha en fortsatt skön söndag och ta hand om er!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag är med och tävlar, tar 2 lotter, gillar dig på fb.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Vilket otroligt fint fat! Det skulle jag gärna vinna. Skulle passa perfekt här hemma hos mig :) Jag deltar med två lotter.

    Ha en härlig höstdag!

    /Maria
    mia_tric@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med på denna spännande utlottning! Kniper två lotter, tack. Kram j

    SvaraRadera
  19. superfint fat! och mysig blogg :-) hoppas jag vinner! :). kniper 3 lotter!

    SvaraRadera
  20. Hej Elin, jag vill ha 2 lotter :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  21. Hej kära kusin! Vilken härlig blogg du har! Jag tar två lotter :) ha det jättebra! kram!!

    SvaraRadera
  22. Hallå Elin! Jag tar en lott, vi ses på fredag. Viktor

    SvaraRadera
  23. Finaste Elin!
    Jag har beundrat din blogg lite i smyg men från och med nu är det offentligt! Jag sprider Ljuva Hem vidare och hoppas på tre lotter.
    Kram Therese (Born to Be)

    SvaraRadera
  24. Vilket underbart fat! Jag vill gärna vara med o tävla o jag tar 1 lott :)

    SvaraRadera
  25. Fint fat som skulle passa perfekt hemma hos oss!!
    Jag tar 2 lotter och hoppas på vinst :)

    // Johanna
    johannajerne@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hej! Roligt hitta en jönköpingstjej med sådana härliga bilder som ger inspiration! Tack! Bara att fått hitat hit är en vinst. jag delar med mig av din sida på min FB-profil. Lycka till med allt du gör och dina fina blogg!
    Vänliga hälsningar, Elisabeth Holm, Norrahammar

    SvaraRadera
  27. En inspirerande blogg , ska genast dela med mej denna fina blogg .Jättebra med sökrutan tycker jag sökte på höst och fick upp den fina bilden på rönnbärshjärtat . Lycka till med din fina blogg .2lotter satsar jag på :)

    SvaraRadera
  28. Hjälp!

    Hoppas du inte dragit vinnaren än!Har länkat, gillar förlänge sedan...men glömde tydligen att skriva kommentar! Här är den!

    Kramar

    SvaraRadera