tisdag 27 september 2011

Mer brev åt folket!


Igår fick jag ett brev - ett riktigt brev! Långt och handskrivet. Från en mycket kär vän. Vilken lycka! Det är verkligen något speciellt med ett riktigt brev som kommer med brevbäraren. Jag blev så glad och varm i hjärtat att jag var tvungen att skiva tillbaka direkt.


Jag tyckte att min kära vän skull få ett riktigt fint brev. Så jag klädde kuvertet med mitt allra finaste papper, en spets och lite guldtråd. Väldigt enkelt! Men vilken skillnad från ett helt vanligt och tråkigt vitt kontorskuvert!


Hoppas ni blev inspirerade. Mer brev åt folket!

KRAM KRAM

4 kommentarer:

  1. I dessa e-mail-, blogg- och facebooktider var det länge sedan jag fick ett personligt brev!

    Så härligt det måste vara att få läsa ett sådant och så fint att få öppna ett skrivet av dej!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh det brevet var ju urfint. Vem blir inte glad av att få ett sånt!? :)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade hit tack vare den fina artikeln i JP häromveckan. Vad roligt att det finns fler bloggerskor i Lekeryd! :) (Startade min blogg i somras:)Vilket underbart brev du gjort! Vi ses kanske framöver. Kram jenny

    SvaraRadera
  4. Tack för din snälla kommentar hos mig! Vi bor också i ett vanligt 70-talshus så jag vet hur det är... Man får ändra lite i taget! kram

    SvaraRadera