tisdag 13 september 2011

Hemma hos Karin

Det finns så många vackra hem där ute! Inredningsintresset är ju enormt och inte minst är det många som förälskat sig i den ljusa och lantliga stilen. Så - jag tänkte fota några hem i min närhet som inspirerar mig. Först ut är min mans faster Karin som bor i vackra Hillinge. Där var vi på förlovningsfest i helgen. Då tog jag några fina bilder på Karins vackra och rofyllda hall.



Ett underbart fint hörn där allt verkar genomtänkt in i minsta detalj. Jag älskar den lugna, dämpade färgskalan och att det känns så personligt.



Ett litet sidobord med ljus och ett ett mysigt gammalt fotografi på skapar stämning. Bordet är helt fantastiskt, ett riktigt hantverk och lite snyggt slitet också.



En plats för vila. Stolen intill skåpet är ett konstverk i sig. Till panelen bakom blir det total harmoni.

Visst har de det fint! En riktig inspirationskälla tycker jag att Karins hall är!

Nu får ni ha en fortsatt skön tisdagskväll kära läsare!
KRAM Elin

1 kommentar:

  1. Ja, det var riktigt rofyllt och vackert hos den fastern!
    Inte behöver man alltid söka inspiration på nätet, de finns ofta närmare än så!

    Kramar/ Lena

    SvaraRadera