torsdag 8 september 2011

HÖÖÖÖST!


Jag är så tacksam att få bo i ett land med årstidsväxlingar. Visst är det fantastiskt att få uppleva skiftningarna under året! Och bästa av allt är HÖSTEN! Idag när jag lämnat mina stora barn på dagis gick jag och minstingen en liten extra sväng och plockade löv. Sååå mysigt, tycker jag. Lite nypon, strån och vissna blomkronor fick också följa med. Och nu ligger de och väntar på att användas till något. Kanske blir det ett litet arrangemang, eller en fin dukning.






Hoppas ni tycker om min nya höst-look i bloggen. Lite mer mättade och dämpade färger kan ju passa så här års! Jag håller också på att få till en sida för LJUVA HEM på Facebook. Om jag bara lyckas med att sätta dit gillaknappen här i högerkanten förstås... Det är knepigt med allt det tekniska =). Hursomhelst - när sidan är klar o gilla-knappen är på plats så ska vi ha en utlottning här i bloggen. Det får ni inte missa!

Höstiga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar