lördag 10 september 2011

Höstmysig dukning


Nu sitter jag och inväntar kära gäster. Maten är redo och bordet är dukat! Lovely! Ni vet, jag plockade ju lite höstlöv och annat fint häromdagen. Och dessa har jag använt när jag dukade ikväll. Det måste jag förstås visa =).


Mysigt, eller hur! Jag ser så mycket fram emot att få hem dem och bjuda dem till bords. Älskar att vara värdinna! Typiskt nog hade vi inga servetter som passade. Bara en massa somriga och pastelliga kulörer. Men, allt går att ordna! Jag hittade lite grönt tyg och sydde lite snabbt några servetter. De blev fina till höstlöven!



Hoppas ni också får en riktigt mysig lördagskväll!

Kram Elin

1 kommentar:

  1. Hej, kul att hitta nya bloggar:) Härlig dukning och vilken energi, sy servetter:) Själv glömmer jag nästan jämt att köpa eller ska jag vara helt ärlig, blir alltid snål när det kommer till servetter, de är ju så dyra;D Välkommen till min blogg, där pågår en tävling just nu, om du vill vara med, Tjing//Christina

    SvaraRadera