lördag 24 september 2011

Designmarknad sökes

Hoppas ni har en skön lördagkväll därute i stugorna! Själv sitter jag och funderar över det här med designmarknad. Visst brukar det vara en designmarknad i Jönköping runt advent? Är det någon som vet om det kommer anordnas någon i år?


Jag är så sugen på att vara med och det kliar i mina fingrar. Här är några bilder från när jag var med på en designmarknad senast - det var i Örebro för två år sedan. Då sålde jag en kollektion som var pastellig, poetisk och romantisk, och en julkollektion. Fastän där är långt kvar till jul, är det härligt att se på de här bilderna och få längta litegrann till december och all den härliga stämning som man får skapa här hemma.


Så om någon vet något om designmarknad skulle jag bli väldigt glad om ni ville tipsa mig!

KRAM

2 kommentarer:

  1. De finns på facebook om du söker på designmarknad...Sedan har de en sida:

    http://www.designmarknad.se

    Vet inte hur aktuell den är och om det blir något i år...Men där kan du ju säkert skriva till någon som vet:)!

    SvaraRadera
  2. Strömsbergs julmarknad som brukar vara i början av december är väldigt mysig och ligger i en härlig miljö i en gammal lada vid Strömsbergs herrgård här på Ljungarum! Det är Strömsbergsföreningen som anordnar den. Ett litet tips :)

    SvaraRadera