tisdag 6 mars 2012

Härligheter att vila ögonen på

Hej på er! Här har influensan slagit till. Men jag ville ändå kika in =). Idag ägnar jag mig åt att sova och vila ögonen på härliga saker som jag blir glad av. Jag har fått två stora kassar med fantastiska inredningstidningar av vänner. De kommer väl till pass idag. Tack fina Anna och Eweline!

O så finns det ju en massa underbara bloggar! Några av dem tänkte jag tipsa om här!


Fiffiga systrar ger alltid massor av inspiratation och en glad känsla i kroppen!


Hildas hem bjuder på en härlig mix av lantliv, pyssel och återbruk!


Så vitt jag vet med sin ljuvliga, rofyllda shabby chic känsla!

Klicka nu på dessa fina bloggar och njut en smula!
KRAM Elin

3 kommentarer:

  1. hej på dig sjukling! vad skoj att du tipsar om oss! vi blir glada ända in i själen!! krya på dig nu!! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  2. Hej !!!

    usch va många det är som är sjuka nu.. Härligt med vänner som vet vad man gillar =)
    Hoppas du mår bättre fort
    Massa krya på dej kramar ifrån mej

    SvaraRadera
  3. Men åh, vad roligt att ni tipsat om min blogg. Tack snälla för det! :)

    Jag önskar dig en fin helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera