tisdag 10 juli 2012

Bröllop och kärlek i luften

Idag vill jag visa er bilder från ett jobb jag har gjort till ett av sommarens alla bröllop - mellan vackra Lorena och hennes Saber. Lorena och Saber ville ha fina och personliga give-aways till sina gäster och jag fick den stora äran att skapa dessa!
Efter lite fundering landade Lorena i magneter. Jag använde små ovala träskyltar som basmateriel. Dessa målade jag vita. På dem stämplade jag ett bedårande brudpars-motiv med gummistämpel.
Bredvid brudparet textade jag namnen och längs med ramen dekorerade jag med en pearl-marker från Slöjddetaljer. Slutligen klistrade jag fast magneter på baksidan.
Magneterna la jag i lager av spets i en ljuvligt romantisk och somrig ask som jag pysslade härom veckan (En liten skokartong som jag klätt med vackra papper och spetstyg). Paketeringen är ju pricken över i:et! KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg du har, och så mycke roliga tipps. Blev jätte inspirerad nu ju :) måste absolut testa att göra såna änglar vingar . Kommer absolut följa:) kram Erica

    SvaraRadera