söndag 4 december 2011

Julmarknad i Antikstugan


Idag har jag varit på julmarknad i Antikstugan utanför Sund. För er som bor i Småland och gillar antikviteter och lantlig, shabby chic inredning kan jag varmt rekommendera ett besök. Gamla vackra föremål blandas med nyproducerade och det är så mycket att det är svårt att ta in allt!




Besöket bjöd på massor av inspiration och pysselidéer. Jag hoppas att jag hinner förverkliga några av dem innan jul - i så fall kommer de förstås ut på bloggen. Efter en lång stunds botaniserande bestämde jag mig slutligen för den söta flaskan med fransk etikett här ovan, och en vacker vit träbricka! Hoppas ni också haft en fin andra advent!

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Vad roligt med julmarknad :) Den får jag nog ta o gå på till nästa år :)

    SvaraRadera