tisdag 13 december 2011

Och vinnarna är...

Nu är Luciatävlingen avgjord!


Första pris
Två stycken vita ljuslyktor med spets går till MIA ANDERSSON

Andra pris
Ett textilhjärta med texten Kärlek går till MARIA LINDÉN

Tredje pris
Ett trähjärta med hampafläta går till ANN-KATRIN NORELIUSSON

Grattis till er vinnare! Jag kontaktar er så jag vet vart jag ska skicka era vinster.

Vad roligt att så många ville vara med och tävla! Och stort tack till alla er som skrivit fina och uppmuntrande saker till mig. Det värmer verkligen!!!

Godnatt och på återseende snart!

KRAM Elin

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att jag har vunnit, alla vinsterna är jättefina!

    Tack så mycket, och här min mejl:
    annka.noreliusson@hotmail.com

    AnnKatrin

    SvaraRadera
  2. SÅÅÅ KUL! tack !! den superfina vinsten kommer jag kunna njuta av mycket!!!! tänk varje gång jag tänder ett ljus kommer jag bli påmind:) och det passar ju sååå bra i den mörka men myskurande tid vi nu befinner oss i! önskar en riktigt trevlig och mysig pysseljul! Mia.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad glad jag blir! Tack snälla!

    SvaraRadera
  4. saknar dina inlägg..

    SvaraRadera