måndag 13 februari 2012

Det är kärlek i luften

Imorgon är det alla hjärtans dag. Mysigt! Jag är av den uppfattningen att alla tillfällen att fira och sätta guldkant på vardagen ska tas! Så imorgon firar vi kärleken lite extra mycket här hemma.


Idag pysslade jag och barnen kärleksfulla presenter och för egen del fick jag ihop en sockersöt ask. Vanligtvis frossar jag gärna i rosa om tillfälle ges, och det får man ju definitivt göra till alla hjärtans dag =). Men jag fastnade för en turkos touch, så det fick det bli!


På asken har jag klistrat fast scrap-papper och locket har jag dekorerat med en etikett, spets, pärlor, en romantisk text. Ja, jag gick loss på den romatiska delen av pysslet helt klart!


Imorgon ska den fyllas med lite smått och gott för att fira mina älsklingar här hemma. Det längtar jag till!

KRAM på er!

3 kommentarer:

  1. vilken fin ask! hoppas ni får en riktigt fin allahjärtan! kram från oss

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin adk. Så söt!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilken fin Blogg!! Jag är jätteimponerad av alla fina saker Du gjort! Kikar snart in igen :-)

    SvaraRadera