onsdag 29 februari 2012

Hip Hipp Hurra!


Hipp Hipp Hurra för LJUVA HEM! I dagarna fyller LJUVA HEM ett år =). Och Åååå vilket roligt år det har varit för mig - Elin - som har fått frossa i och dela med mig av alla möjliga kreativa påhitt. Tack alla ni som följer min blogg och som skickar små uppmuntrande kommentarer och hejarop! Det gör mig alldeles varm i hjärtat och det hade inte varit hälften så roligt utan er!

Lagom till ettårsjubileet har dessvärre kreativiteten avstannat lite här hemma, och blogginläggen har blivit färre. Det är så mycket annat som händer i livet just nu, att jag helt enkelt inte hinner. Men snart hoppas jag att det återigen finns tid och ork till härligt pyssel, flärdfull inredning och bakning av en massa godsaker. Tack än en gång för att ni är ni!

KRAM Elin

2 kommentarer:

  1. Hej Elin! Jag är en vän till din syster Ida och hon tipsade mig om din blogg för ett tag sen. Jag brukar titta in här lite då och då och mysläsa dina inlägg :) Helt underbar blogg! Det bästa är när man inte varit inne på ett tag och har en massa bilder och läsning att ta igen. Hoppas verkligen kreativiteten tar fart igen!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Lite bloggtorka får vi alla ibland, bara att låta det ha sin tid och komma igen när man känner att inspirationen återvänder :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera