söndag 12 juni 2011

Lycka i en kruka


Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen på några dagar. Vi har haft en grymt intensiv vecka, med många trevligheter bland annat student och bröllop. Så det har varken blivit särskilt mycket piffande här hemma eller pyssel. Men jag har köpt en ny kruka till köket!


Här i Lekeryd där jag bor har vi en nyöppnad blomsteraffär - Fias Blommor. den kan jag verkligen rekommendera. De har såklart fina växter, men framför allt har de mycket annat blomster-relaterat. De har härliga krukor och zinkbaljor och sånt. Mycket går i vitt och andra neutrala nyanser. Och så har de en del i den här stilen med romantiska blommönster i pastell. De har också en hel del smågrejer att dekorera, inreda och piffa med, och det är väldigt mysigt att få gå och njuta där inne.


Det är sällan jag unnar mig något förutom det nödvändiga när jag är på Fias Blommor. Men den här krukan bara ropade efter mig... Och jag kunde inte stå emot! Nu är jag väldigt lycklig att jag köpte den - den är verkligen ett smycke på köksbordet. I den har jag planterat rosor och murgröna - så ljuvligt!

ha en fin kväll där ute i stugorna!
/Elin

1 kommentar:

  1. Ja det var en helt fantastisk kruka! Jag älskar såna affärer! Det borde finnas mer av de! Önskar dej en härlig söndagskväll! / Emelie Fiffiga Systrar

    SvaraRadera