måndag 20 juni 2011

Nattligt pyssel i bråda tider


Hej på er!

Jag kikar bara in lite snabbt här på bloggen... Här hemma är det bråda tider! Min systers bröllop närmar sig med stormsteg, och eftersom jag och en av mina andra systrar är dekorationsansvariga - och ambitionsnivån är ganska hög, så har jag mycket att göra! Livet med tre små barn gör det i princip omöjligt att pyssla på dagtid, så det blir kvällarna och nätterna.

Nu är klockan midnatt och jag har precis tvättat av mig målarfärgen. Jag är nöjd med kvällens/nattens produktion. Man får liksom beta av lite i taget och vara nöjd med det! Snart ska jag släcka stearinljusen som skapat en mysig stämning med sitt varma sken, och krypa ner. Det blir skönt!

Godnatt kära läsare!

3 kommentarer:

  1. Tack för allt du gör!! Kan inte uttrycka hur mycket det betyder!:) Stoooooor kraaam till dig!!

    SvaraRadera
  2. Å jag gör det så gärna - det vet du! Kraaaaam tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Alltid så fint med stearinljus. Kan inte bli fel

    SvaraRadera