onsdag 24 augusti 2011

Lycka i vackra ting!

Imorse passade jag på att gå en sväng på Mio Möbler innan jag hade fika-date med en kär vän. Å vad jag älskar deras inredningsavdelning, alla smådetaljer. Jag hade bestämt mig för att unna mig något till mig själv. Något riktigt fint! Och efter ett par rundor hade jag förälskat mig i en vacker oval glasburk med lock. Alldeles fantastiskt lycklig var jag när jag tog ner den från hyllan och gick och köpte den. En söt liten ljusrosa vas fick också följa med hem från min lilla shoppingrunda på Mio.


Å, lyckliga jag! Nu har jag ställt fram mina nya saker på ett tårtfat. Tillsammans med min favoritkopp (även den från Mio), lite pärlhalsband, ljus och blommor blev det ett fantastiskt vackert, skirt och feminint stileben!



Förresten så tyckte jag så mycket om glasburken att jag köpte en till som jag ska ge bort i present. Men vem den lyckliga är tänker jag inte avslöja nu...

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh! Den var ju jättefin! Superläcker burk... både formen på burken och formen på locket. Fynd!

    Riktigt fint stilleben blev det.

    Lyllos den som får en så fin burk av dig!
    Kram Elin och Emelie

    SvaraRadera
  2. Vist var den FIN! Jag älskar den verkligen! Kul att ni tittar in hos mig! Jag är ofta inne och njuter på er fina mysiga blogg! (Ni som läser det här - gå in till dem - där mår man bra ända in i själen!)

    Kram tillbaka!

    SvaraRadera