lördag 20 augusti 2011

Lyx!

Idag har jag fått ta en egen sväng till stan. Bland annat har jag köpt vit färg. Så nu ska jag köra igång med några målar- och decoupageprojekt. Det har jag verkligen längtat efter! O bara att få komma iväg en sväng hemifrån!!! Det är LYX för en småbarnsmamma som mig! Jag uppskattar det så mycket!


Ni som känner mig vet att jag älskar att sätta guldkant på tillvaron. Lyx behöver inte vara att slå på stort eller åka hemifrån. Lyx för mig är att få njuta av nybakat bröd eller ett gott fika, att sitta med ett barn på varsitt knä och bara mysa, att ha några vackra snittblommor hemma, att duka fint när vi ska äta middag eller att få ordentlig tid tillsammans med min älskade man. Vad är lyx för er?

Hoppas ni får en fin lördagkväll!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar