onsdag 31 augusti 2011

En mysig inflyttningspresent


Igår kväll var vi och hälsade på hos min svägeska med familj som flyttat från Stockholm till Småland. Å vad glada vi är för det! Då tog jag med den här underbara glasburken som inflyttningspresent.


Kanske läste ni inlägget förra veckan om min shoppingrunda på Mio Möbler och vad lycklig jag var över mina fina inköp. Då var det ju så att den fantastiska glasburken köpte jag ju två av, en till mig själv och en för att ge bort i present. (Lite extra roligt var det ju förstås att min svägerska läst det inlägget, förälskat sig i burken och i hemlighet hoppats att det var just hon som skulle få den!)


Burken är ju underbar som den är, men jag tyckte det var kul att fylla den med något, så lite godsaker fick det bli! Och så förstås ett egenpysslat kort med några söta rader till dem!

Häpp, nu ska jag ta fram målarfärgen. Bäst att passa på medan lillan sover!'
Kram på er

2 kommentarer: