onsdag 17 augusti 2011

Några favoritlyktor


Jag är så glad, för nu har jag kommit igång lite smått med mitt höstsortiment! En hel del saker kommer igen från våren, men lite nytt planeras också. Jag har precis gjort några ljuslyktor. Dessa sålda jag ett helt gäng av i våras och de är också en av mina egna favoriter eftersom de har ett väldigt fint sken när man tänder dem!


Jag skrev ett inlägg om hur jag gör dem i mars 2011, kolla gärna in det om du är nyfiken. I höst hoppas jag att jag ska få fortsätta sälja en del av de saker jag gör. Det är en så otroligt härlig känlsa att människor vill ha "mina saker" hemma! Någon designmarknad planeras och kanske ett homeparty inför jul. Sen blir det väl en del här genom bloggen också!


Här tog jag ett kort igår kväll, så ni får en uppfattning om hur de blir när man tänder dem. Dessa är mina egna. Runt dem har jag knutit ett pappersband. Men nu inför höstsortimentet funderar jag på att hoppa över det och ha dem som de är. Vad tycker ni?

Kram på er, ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har gjort såå fina ljuslyktor. Jättemysig blogg du har, tack för inspirationen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, tack snälla du! Det värmer verkligen att höra!

    Kram Elin

    SvaraRadera