måndag 24 oktober 2011

Firad och glad!

Ja, igår var det min födelsedag, o som jag skrev i lördags - så älskar jag födelsedagar =)! Dagen firades med våra fina familjer, medelhavsbuffé, mumsigt fika med bland annat Rocky Road-tårta, skratt, massa prat, och många paket!


Bland mycket annat fick jag denna alldeles underbara tekanna av min älskade man. Den är från Pip home, och inhandlad på Iems som har en hel serie på detta glada tema! I botten, bland all information står det Passionate inspirational products och Happy products for Happy people. Jag tycker att dessa två ledord var så härliga! Vilken inställning till sitt varumärke! Och den är så fin att jag knappt kan slita blicken ifrån den! Den ska få stå på de öppna hyllpanen som planeras till köket.


Mycket annat på inrednings- och pysseltemat blev det. Å vad glad jag är för mina nya grejer! Så fick jag dessutom en hel låda full med diverse mer eller mindre galna trägrejer som min svärmor köpt på loppis. Får se vad jag kan göra av dem... Det blir spännande =). Något att återkomma till framöver, helt klart!

Hoppas ni har en skön kväll därute i stugorna!
KRAM Elin

2 kommentarer:

  1. Åh så roligt att se allt fint du fick! Och kannan är verkligen helt underbar, den kan ju pigga upp vilken gråmulen dag som helst!!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Men ÅH!!!! Har du fått en SÅN!! Jag Älskar den!!! Pip studio har såå mycket läckert porslin!

    Lyckliga du och STORT GRATTIS till din födelsedag!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera