onsdag 19 oktober 2011

I samarbete med Mormor Magdas!


Idag har jag tagit ett STORT steg! Jag har påbörjat ett samarbete med fantastiska Mormor Magdas Därproducerade Glass!


Mormor Magdas Därproducerade Glass är en nystartad lokal glassfabrik som finns i Taberg, men som redan hunnit få in sin glass i flera mataffärer och stormarknader i Jönköpingstrakten. Idag hade jag också förmånen att få provsmaka några av deras glassar. Underbart goda allesammans, med så mycket smak att jag njöt av varje tugga!


Angela som är verksamhetsansvarig för Mormor Magdas hörde av sig till mig för några veckor sedan, efter att hon läst om mig i JP. Hon tyckte att mina grejer skulle passa bra in i deras lilla butik. Oj, vad glad jag blev, det är ju sånt man bara drömmer om...! Angela och jag bestämde oss för att satsa på några av mina fika- och kalasbetonade grejer. Så idag har jag varit där med ett par tårtfat som vi skyltat tillsammans. De kommer också sälja några askar och lådor som jag gjort.


Ta gärna en titt på Mormor Magdas inspirerande hemsida: http://www.darproducerat.se/
Eller sväng förbi en lördag i Taberg och titta in i den glada, härliga butiken!

Ha en fin dag! KRAM Elin

6 kommentarer:

  1. men så skoj för dig! Grattis grattis!!! kram

    SvaraRadera
  2. fy va roligt! lycka till och stort grattis! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det låter ju hur kul som helst.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt och mysigt! Dit måste vi verkligen ta en tripp i sommar! Stort grattis till dig fina syster!

    kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej Elin! Stort grattis och lycka till.Jag har bara hört talas om glassen och butiksmiljön ,som ska vara hur fin som helst.Det får bli en tur dit ut framöver.Jag har även lyckats komma t din gulliga systers blogg.Ni är lika fantastiskt duktiga båda två.Ha det gott.Birgitta

    SvaraRadera
  6. SÅ kul för dig kära syster, jag är glad för din skull! Kramar

    SvaraRadera