tisdag 29 mars 2011

Mitt alldeles egna signum!

Kära läsare!
Idag är det en månad sen jag skapade den här bloggen. Och till min stora glädje och tacksamhet har jag många som läser min blogg och uppmuntrar mig med fina kommentarer. Är så glad att kunna inspirera och att faktiskt skapa saker som ni tycker om! Det gör mig stolt och faktiskt lite rörd =)!

Och nu inför lördag - då jag ska vara med i Lekerydsbygdens skaparhelg, så lanserar jag också mitt eget signum. Det är till stor del mina kära systrar Malin och Anna som har drivit på och uppmuntrat mig, och Malin som gjort designen. Tack fina ni!


Så kom gärna på lördag. Så kan vi ses en stund och så får jag visa mina saker. Utställning och försäljning pågår från kl. 11-16, samt efter kvällssamlingen som börjar kl. 19.00. (Tanken är att jag ska vara med och dansa på kvällen, men nu är jag sjuk, så vi får se hur det blir... Hoppas hoppas.) Alltihop äger rum i Pingstkyrkan i Lekeryd. Välkomna!

3 kommentarer:

  1. Oj vad du är duktig, fina Elin! Beundrar dig! Du har verkligen god smak. Skulle bhöva lite tips för att fräscha till mitt hem, som jag inte hinner med som jag vill....Får titta på din fina blogg!

    SvaraRadera
  2. Åh, lycka till på lördag, Elin! Det blir lite svårt för mig att titta förbi, men jag ska tänka lite extra på dig då :)

    Hoppas du blir kry snart! Här är det också krassligt. Har haft ont i halsen sen i lördags, men tror att jag kan gå till jobbet imorrn igen.

    Och du - snygg logga!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jättefin logga!! Passar bra till alla fina saker :)

    SvaraRadera