onsdag 16 mars 2011

Pysselstim och Vårkänslor

Idag skiner solen, himlen är blå och nästan hela gräsmattan här utanför har tittat fram. Idag surrade det till och med förbi en fluga när vi gick hem från dagis... Härligt att våren är på väg! Lökarna som jag köpte härom veckan har blommat ut och luktar helt fantastiskt! De senaste dagarna har jag varit i nåt slags pysselstim och producerat en hel del. Mycket är bara halvfärdigt - så blir det ju när man målar eller håller på med decoupage. Långa torktider. Tålamod tålamod.

Men här kommer iallafall ett par bilder på det nyaste. Lådor med lock i somrig romantisk stil och så vita hjärtmagneter. Tänkte först om jag skulle skriva nåt på dem eller måla dit något fint. Men de är fina i all sin enkelhet tycker jag.

Kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Du e så duktig Elin!!! Såååå fint det du gör! Blev helt pepp så jag beställde panduros katalog och har den hemma nu...Väldans skoj att läsa om din tripp till Stockholm och allt som det innebar=)! Helt rätt med tyllkjol och glittertights och att släppa loss och bara va=)! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! vad glad jag blir! Och så kul att jag kan inspirera. Hoppas du beställer hem nåt och börjar pyssla! KRAM

    SvaraRadera