torsdag 31 mars 2011

Laddad för utställning!


Nu är det dags! Efter flera veckors förberedelse packade jag idag ihop mina grejer och åkte iväg för att förbereda utställningen som äger rum på lördag. Eftersom jag fortfarande är sjuk och mycket medtagen så var det på darrande ben jag lämnade huset tidigare ikväll. Och efter två timmars piffande vid mitt bord var jag helt slut. Med mig hade jag min dotter Felicia som ivrigt hejade på både mig och några av de andra utställarna. Trots att min envisa sjukdom gjort att jag inte hunnit med att göra riktigt allt jag hoppats hinna, känner jag mig ändå nöjd och stolt över sakerna jag kommer presentera på lördag! Hoppas hoppas de som kommer ska tycka om mina grejer. Om jag får lite sålt också - så blir jag själaglad!

Förlåt för det jättetråkiga ljuset på bilden här ovan... (Måste verkligen lära mig bildredigering...) Men man ser ju lite av min presentation iallafall.

3 kommentarer:

  1. Va fint, Elin!

    Krya på dig, och - än en gång - lycka till imorgon!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina grejer, Elin! Vad duktig du är!
    Du gör precis sådana saker som jag önskar att jag själv hade tid, ork och möjlighet att göra.

    Verkligen, var stolt över det du skapar!
    Kram!

    SvaraRadera