söndag 3 april 2011

Utställning på Skapardagen

Åååå nu har jag fått pröva mina vingar litegrann! I helgen har det ju varit utställning här i Lekeryd. Ca 25 lokala hantverkare och konstnärer visade upp och sålde sina saker. Det är fantastiskt att det finns så mycket kreativitet ute i stugorna. Och jag gissar att de som tog chansen att vara med i helgen bara är en bråkdel av alla som sitter där ute och skapar!

Inser nu hur trött jag ser ut. Men men... Det var trots allt första gången på en hel vecka som jag stod upp en hel dag...

Jag känner mig alldeles varm och överväldigad över alla fina kommentarer jag har fått! Många många har stått och fingrat på mina saker och uppmuntrat mig för det jag gör. Jag har också sålt mer än jag vågade tro. Jag känner mig alldeles lycklig!

När jag fotade hade det börjat bli lite urplockat, därför ser det lite tunt ut på sina ställen.

Jag hade på förhand trott att det skulle visa sig ganska tydligt vilka saker som gick hem. Men faktiskt har det varit en ganska jämn fördelning av det som sålts. Förutom ljuslyktorna - dem har jag sålt allihop! Jag gjorde också ett fint fat på fot i sista sekunden, vitmålat - med decoupage på "serveringsytan". Det var många som

berömde det fatet och det såldes ganska fort. Så det var ett lyckokast!
Tack alla ni som varit där och tittat på mina saker! Ni gör mig så glad!!!

3 kommentarer:

  1. Jätte roligt verkligen Elin! Du har verkligen hittat din grej, och du gör det bra!!
    Nu kan de bara växa och bli ännu större. Nu har drömmen börjat :-D
    Puss

    SvaraRadera
  2. Så synd att jag inte kunde gå, hade gärna blivit ägare till dina fina lyktor:)
    Gillar din fina Morocanska puff i omgjord klädsel.
    Hälsningar Jessica (kusin med din syster Annas svärmor Sussi uppväxt på gatan brevid er)

    SvaraRadera
  3. Hej Elin! Tänkte bara säga att dina saker är otroligt fina och din blog är så mysig och full av glädje.

    Lycka till med ditt pyssel!

    /Martina

    SvaraRadera