onsdag 6 april 2011

Oväntat kärt!

Härom veckan var min mamma på besök här hemma hos oss. Med sig hade hon några små presenter. Till mig hade hon hittat söta ljusmanchetter i glas. Jag tror de är från Village. Ljusmanchetter har jag aldrig haft här hemma tidigare och jag har inte ens tänkt tanken att köpa det. Men jag måste säga att det var kärlek vid första ögonkastet och de blev bedårande söta på min kandelaber med vita sterainljus i. Tack mamma!

I bakgrunden skymtar en skir pärlhyacint. Också det är något jag upptäckt nyligen. Otroligt vacker blomma som verkligen pryder hemmet och skapar VÅR-känslor!







Pssst! Du har väl inte missat att jag varje onsdagkväll under april 2011 lottar ut inredning som jag gjort! Läs mer i inlägget nedan!

4 kommentarer:

  1. Elin vad fina grejer du gör..ska titta in då och då och återkommer! Kram Gina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Gina! Vad roligt att du hittat hit!

    SvaraRadera
  3. SuperWoman, mom of 3 kids, wife, superhousekeeper, keeping a blogg - quite cute, so are the kids of course, keeping up with about 200 friends on FB, having gone through depression , having in mind that this can occur anytime again....AND being socialsekretär????????? Stay at home and do what you do. Little pyssel here, little pyssel there. Harmless, keeps your mind occupied, maybe you sell a piece or two, your prices are dirt cheap so your friends may shop a bit (do the prices include moms?). Do NOT come back to work where you may deal with REAL people with REAL problems whose life and future is depending on your judgement. PLEASE!!
    P.S. How you got a full page attention in JP ....I don't get.

    SvaraRadera
  4. Ok. Jag vet inte vem du är, och jag förstår inte riktigt vad kontentan av din kommentar är fastän jag läst den många gånger. Men en sak är i allafall säker. Jag diskuterar inte mitt yrke eller mitt mående här på bloggen. Om du har funderingar runt det, eller vill ha ett svar på dina påhopp får du gärna maila mig, så tar vi det den vägen.

    MVH Elin

    SvaraRadera