tisdag 26 april 2011

Inspiration för trädgårdlivet

Vilka underbara dagar vi haft! Vart tog våren vägen? Det har ju varit försommarvärme i över en vecka nu! Här hemma har vi levt våra liv ute i trädgården så fort vi fått tillfälle. Vi har räfsat och ränsat och sått och planterat. Och NJUTIT såklart! Fikat på gräset under klarblå himmel och strålande sol, grillat i kvällssolen, gungat barnen i gungan, och bara suttit och kisat mot solen!

Tyvärr hittar jag inte min kamera. Förmodligen glömd hos svärföräldrarna i helgen. Tråkigt när man vill fota den spirande grönskan därute... Tills vidare bjuder jag på några inspirerande trädgårdsbilder som jag hittat på nätet.





Underbara bilder!

Jag vill också redan nu berätta att jag snart kommer anordna en inspirationskväll på temat decoupage. Inbjudan kommer inom kort - håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar