tisdag 19 juli 2011

Sköna vardag!


Igår kväll tittade solen fram efter en annars grå och regnig dag. Då passade vi på att äta kvällsmat ute på altanen. Nybakta frallor och hemkokt kräm på jordgubbar och rabarber blev det! Underbart! Frallorna dukade jag upp på mitt remakade kakfat. Och fatet som krämen ligger i har jag faktiskt gjort själv det också! Jag drejade det hos en kompis som läste keramik för många år sedan. Det är lite vinnt och skevt, men jag älskar det ändå!



Idag hoppas jag hinna ta fram symaskinen och få färdigt mitt vimpelspel. Jag har förberett alla delar, det ska bli spännande att se hur det blir! Längtar!


Ha en fin dag där ute!
KRAM

1 kommentar:

  1. Nybakta frallor, det är väl bara för härligt. Det har jag ägnat mig åt att baka precis också.
    Jag tycker din egendrejade skål ser jättefin ut!
    // Johanna

    SvaraRadera