söndag 31 juli 2011

Kvällssol

Vilken fantastisk dag det varit! Här i Småland har vi äntligen haft en RIKTIG sommardag. Vi har varit på utflykt till mysiga Gränna och Visingsö. Och solen har lyst på oss så vi blivit alldeles rödmosiga om kinderna!

När jag kom hem passade jag på att ta några bilder på min nya plantering på trappen, där den stod i skenet av sista kvällssolen. En nyinköpt zinkbalja från Fias blommor, som jag gått och tittat på ett tag, och lite sköna, dova blomster i den!



Ett litet arrangemang tillsammans med vattenkannan och den stora vita ljuslyktan.


Jag hängde på ett zinkhjärta på ena handtaget. En detalj som gör det där lilla extra!


Härliga färger som jag hoppas står sig en liten bit inpå höstkanten!

Hoppas ni får en skön kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar