onsdag 6 juli 2011

Tid för återhämntning


Å vad trött jag är... Hela bröllopsveckan - förra veckan gick superbra! Visst det var intensivt, fullspäckat schema, massa ansvar och viktigt att allt blev rätt. Men jag fixade det galant - kände mig inte särskilt sliten, utan var glad och på G hela tiden. Underbart! Men nu... Nu har det kommit över mig... Så nu tar jag det lugnt. Tänder lite ljus, tar en kopp te och bara sitter i soffan och vilar. Gott!


De fiiina ljusstakarna överst är från åhléns, ljuslyktan här ovanför är köpt på Anna-K heminredning, ängeln är från iems.


En del av blommorna från bröllopet står fortfarande fint. Man behöver ju inte slänga en hel bukett, bara för att några slokat. Nej, varför inte gruppera om dem litegrann helt enkelt! Tavlan här intill (och som också syns på den översta bilden) pysslade jag tidigare i våras. Jag skrev ett inlägg om det, det hittar du här: http://homebyelin.blogspot.com/2011/04/vackra-symboler.html



Kram o godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar