onsdag 13 juli 2011

-Te-


God kväll på er kära läsare!

I helgen var vi i Skåne och passade då på att besöka underbara Ystad - en riktig mys-stad! Där hittade jag en fin liten butik som heter Vackra. De sålde hudvård och inredning. Lite udda kombination kanske, men de hade väldigt fina saker i den ljusa lantliga stilen.


Där köpte jag mig en underbar tekopp. Vit och snirklig och med en liten skylt infogad i porslinet med texten 'TEA' på. Ni som känner mig vet ju att te nästinill är livets dryck för mig! Kaffe eller latte eller andra linknande drycker tycker jag inte alls om. Men te dricker jag morgon, middag, kväll och lite däremellan också!


Här har jag dukat fram te i min nya fina kopp och till det några schackrutor som jag bakade häromdagen. Mums! Den lilla brickan som det står på hittade jag på loppis i våras för 1 krona =).


Hoppas ni får en skön sommarkväll. Här är det lite svalt, men solen skiner - så det är härligt!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar