söndag 15 maj 2011

Det är roligt i kakfatsbranschen!

Just ligger mycket av vardagspysslet nere till förmån för lite större projekt. Min systers bröllop närmar sig och det börjar bli dags att lägga i sista växeln där, dessutom har jag fått ett par trevliga beställningar som tar lite tid! Beställningarna gäller kakfat som jag ska ge ett nytt lyft. Det är roligt att få förtroendet att göra om saker som redan är i människors ägo. Jag känner mig väldigt glad för det!


Detta är en vanlig syn hemma hos oss när jag i uppe i nåt projekt. Här - nymålade fat som står på tork på bänken.

Passar också på att bjuda på ett par härliga försommarbilder från den småländska landsbygden. Bilderna tog jag idag när vi var på söndagsskolavslutning. Sååå idylliskt! Naturen är så vacker!



Ha det fint kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar