torsdag 5 maj 2011

Fägring för toaletten


Toaletten är ju ofta ett bortglömt rum. Men varför inte piffa till det med! Här hemma har jag gjort ett ljuvt och lite feminint arrangemang på vårt handduksskåp.


Hyllan är egentligen en låda som jag ställt upp. På utsidan av lådan har jag gjort decoupage med en rosenmönstrad servett från ICA Home, och insidan har jag klätt med en rosa servett med fransk text. Den har jag beställt från Tradera.

Ovanpå hyllan står en spånask som jag har målat och sedan dekorerat med band och spets, den passar perfekt att förvara smycken i. I hyllan har vi ställt våra parfymer. Parfymflaskor är ju ofta väldigt fina - så varför inte visa upp dem? Intill hyllan står ett par rottingkorgar för håraccessoarer och bomullstops.


Missa inte att jag kommer ha en inspirationsdag på temat decoupage nästa helg, sista anmälningsdag är på söndag. Inbjudan finns i ett tidigare blogginlägg. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar