söndag 1 maj 2011

Inbjudan till Inspirationsdag!



Välkommen på en inspirationsdag på temat decoupage
Lördag 14 maj kl. 14-17. Vi är hemma hos mig och har en mysig och kreativ stund tillsammans. Jag tillhandahåller grundmålat material, lack och flera olika servetter. Ta chansen att prova på denna fantastiska teknik! Själklart tar du med dina skapelser hem efteråt!

Kostnad för inspirationsdagen är 200 kr/person, då ingår allt material.
Anmälan på mail eller telefon senast 8 maj - elinbergis@gmail.com eller 0739-674749.

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Det låter jättetrevligt med en pysseldag, och jag hade gärna velat vara med, men kan tyvärr inte då...så jag hoppas att det inte är sista gången? Jag har testat lite decoupage innan, men det är ju alltid kul med lite nya idéer!
    Kram från Frida Stark

    SvaraRadera
  2. Frida, vad kul att du provat decoupage! Då kanske du har några roliga idéer att dela med dig av! Det blir säkert fler pysseldagar framöver. Jag hör av mig då! KRAM

    SvaraRadera