söndag 8 januari 2012

Julklappen som fick mig att tappa fattningen


På julafton fick jag ett stort paket av min man. Jag hade ingen aning om vad det kunde vara. Jag tycker det är jätteroligt att bli överraskad, och det blev jag Verkligen den här gången =)! I paket låg en tallrikshylla! Jag hade önskat mig det, men aldrig kunnat tro att jag faktiskt skulle få det! Jag blev så överraskad och glad och tacksam att jag började gråta.


Och nu hänger den där i köket och förgyller vår hopplösa vägg som jag försökt få till i två års tid. Med plats för både tallrikar och annat smått och gott.


Boken om hemmagjorda presenter passar mig bra, och blev en fin fond bakom några koppar och glas.


Undertill hänger några härliga krokar.


Jag är SÅ glad för min fina tallrikshylla! Och för er som vill veta - Hyllan är från Ikea =).

KRAM o ha en fin kväll!
Elin

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att känna en sån glädje : ) Man blir så glad när någon man älskar ger en något man älskar : )

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin!!! Har bara sett den i katalogen och tyckte den såg fin ut där men ser ju ännu finare ut hos dig! Den gjorde sig jättebra där...och med alla dna fina saker i!
    Riktigt roligt att få något så efterlängtat!

    Ha en skön måndag och njut av din fina klapp...som ju helt perfekt går att förändra efter årstid! Så himlans bra!

    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken fin hylla! Förstår att du blev glad. Ibland har Ikea riktiga pärlor! kram Jenny

    SvaraRadera